Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

CRM - dlaczego warto go mieć w swojej firmie?

Współczesny rynek to prawdziwe pole walki. Żeby z każdej potyczki wychodzić zwycięsko należy umiejętnie zarządzać pracownikami oraz zadaniami w firmie. Nowoczesne przedsiębiorstwo, którego celem jest nie tylko utrzymać się na rynku, ale także rozwijać się i notować coraz większe przychody potrzebuje odpowiednich narzędzi. Takim narzędziem jest profesjonalny system CRM.

CRM - dlaczego warto go mieć w swojej firmie?

CRM - co to takiego?

CRM, czyli Customer Relationship Management (z ang. zarządzanie relacjami z klientem), to konkretny system opierający się na strategii pełnego zarządzania działaniami firmy ukierunkowanymi na klienta.

CRM, poprzez usprawnianie komunikacji pomiędzy działami, wspieraniem kampanii marketingowych, procesów sprzedażowych oraz systemu komunikacji na linii firma-klient, utrzymuje relacje z klientem na najlepszym poziomie. System gromadzi niezbędne i kluczowe dane na temat klienta, jego zachowań, przez co skutecznie prognozuje rynek. Jego działanie odbywa się na polu strategicznym oraz operacyjnym.

System CRM posiada zestaw modułów, które swobodnie mogą być dobierane do potrzeb firmy. Jako platforma otwarta, CRM daje się dostosowywać oraz integrować z dotychczas używanym oprogramowaniem, jak na przykład z programem do fakturowania. Właściwy dobór modułów systemu to istotne działanie jeszcze przed instalacją oprogramowania w firmie.

Dlatego tak ważne jest profesjonalne jego wdrożenie przez fachowego dostawcę. Właściwa konfiguracja modułów systemu w przedsiębiorstwie umożliwi sprawne jego działanie, zautomatyzuje pracę oraz poprawi relację z klientem.

Klient - klucz do sukcesu

Motorem napędowym biznesu jest popyt, a zatem klient. Inwestując w system CRM wprowadza się w firmie nie tylko skuteczne oprogramowanie mające na celu usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa, ale przede wszystkim wdraża się filozofię Customer Relarionship Management, której głównym celem jest utrzymanie długofalowej relacji z klientem.

Szczegółowe analizy potwierdzają, że klient, który regularnie korzysta z usług przedsiębiorstwa, gwarantuje jej dobre prosperowanie. O wiele więcej energii oraz nakładów finansowych należy poświęcić pozyskując nowego konsumenta.

Korzystniej jest zatem utrzymać mniejszą liczbę stałych klientów, którzy będą generować przychody firmie. Dlatego też system CRM dba o jak najlepsze relacje z klientami, wypracowując w nich postawę lojalności.

Odpowiadając na potrzeby klienta, dbając o doskonały kontakt oraz najwyższej jakości obsługę, system CRM zapewnia rozwój i dobre prosperowanie firmy.

Narzędzie doskonałe!

Oprogramowanie CRM można śmiało nazwać narzędziem doskonałym. Dzięki swojej otwartej formule, daje się ono swobodnie dostosowywać do potrzeb firmy. System CRM sprawnie działa zarówno w dużych, średnich, jak i małych przedsiębiorstwach. Wystarczy tylko, na etapie wdrażania, odpowiednio skonfigurować jego moduły.

Zastosowanie CRM umożliwia również nieograniczony dostęp osobom uprawnionym do bazy danych oraz wszystkich procesów realizowanych w firmie. Można z niego korzystać na urządzeniach przenośnych z systemem Android za pomocą dedykowanej aplikacji lub z poziomu komputera.

System CRM to gwarancja rozwoju firmy. Profesjonalnym dostawcą jest KiM Group oferująca system GoNet CRM. Specjaliści wdrażający GoNet CRM przeprowadzą cały zespół zarządzający oraz pracowniczy przez proces instalacji oraz zapewnią niezbędne szkolenia.

Oferta firmy KiM Group cieszy się najlepszymi opiniami dotychczasowych klientów. Chcąc się przekonać o skuteczności systemu GoNet CRM można bezpłatnie wypróbować jego wersję demo. CRM to droga do sukcesu.

Materiał zewnętrzny

9 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
Sieciak 17.08.2021 09:26
0

Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu

Sieciak 29.06.2021 08:14
0

Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu

~Anita12 (91.90. * .146) 25.11.2020 12:53
0

Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu

~Wiktor1982 (89.64. * .177) 01.04.2020 09:56

My zaczynaliśmy z małym narzędziem od https://kamee.pl/ potem zaczęliśmy rozwijać tą aplikacją o magazyn, produkcję, inwestycje i dziś mamy duży dedykowany system CRM / ERP, który ciągle rozbudowujemy i zmieniamy.

~Iza1982 (194.42. * .59) 18.11.2019 10:36

Ostatnio w firmie zaczęliśmy używać system CRM, za pomocą kilku kliknięć ogarniam całą bazę klientów, teraz działamy z https://firmao.pl/info, polecam

AgnieszkaW 13.09.2019 13:35

Bardzo fajny artykuł, myślę, że przydatny dla osób szukających CRMa. Moja firma wybrała kilka lat temu Firmao https://firmao.pl/?pk_campaign=dm_oferty. System mimo kilku niedociągnięć naprawdę się sprawdza. Jest prosty, intuicyjny, działa w chmurze. Mogę polecić.

~OlaaaK (194.42. * .59) 02.08.2019 11:31
0

Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu

~Daniel123 (194.42. * .59) 13.06.2019 12:22

nie korzystaliśmy jeszcze z Kamflexa, obecnie testujemy Firmao.pl/demo i zapowiada się super, zobaczymy jeszcze softa o którym piszę Syliwa

~Sylwia_Wodzińska (89.64. * .13) 02.08.2018 11:55

Zgadzam się, że system CRM pomaga w budowaniu lojalności wśród klientów. Z drugiej strony trzeba jednak pamiętać, że aplikacja tej klasy, to nie magiczne narzędzie. To od tego, jak użytkuje się CRM zależy jego skuteczność. Ja korzystam z systemu Kamflex i jestem zadowolona. Pozwolił mi znaleźć takie momenty w procesie sprzedaży, w których gubiłam leady i klienci rezygnowali. Trochę zmodyfikowałam sposób sprzedaży i widzę poprawę w tym obszarze. Kamflex pozwolił mi dobrze monitorować skuteczność działań, a na tym mi bardzo zależało.