Zarządzanie plikiem produktowym w e-commerce
System do zarządzania plikiem produktowym firmy Feedink to idealne narzędzie do wielokanałowej reklamy w e-commerce. Narzędzie to pozwala jednym kliknięciem generować plik produktowy zoptymalizowany pod kątem setek zintegrowanych partnerów. Pełna lista integracji robi wrażenie. Firma deklaruje, że doda kolejne, o ile będą interesujące dla użytkowników.
Optymalizacja w oparciu o dane
Optymalizacja produktowych kampanii reklamowych wymaga dostępu do właściwych danych. System do zarządzania feedem pozwala na dodanie Google Analitics i innych narzędzi tego typu,jako źródło danych do pliku produktowego. Dzięki temu, wszystkie informacje na temat potencjału poszczególnych pozycji w każdym z kanałów, są widoczne w panelu użytkownika. Informacje te można wykorzystać do oceny jakości produktów. Na tej podstawie, użytkownik może szybko zdecydować o modyfikacji feedu produktowego, przesyłanego do poszczególnych partnerów. Koncentracja działań na bestsellerach, będzie krokiem w kierunku optymalizacji zwrotu z inwestycji w reklamę w danym kanale.
Reguły, które zmodyfikują feed produktowy
Zarządzanie obszernym plikiem produktowym i jego optymalizacja pod kątem wytycznych różnych partnerów to wymagające zadanie. Koncentracja danych w systemie firmy Feedink, pozwala na automatyzację wielu czynności. System przewiduje wykorzystanie reguł do modyfikacji opisów produktów oraz zawartości plików produktowych przesyłanych do poszczególnych partnerów. Dzięki danym z analityki można określić parametry, na podstawie których system będzie modyfikował zawartość transferowanego feedu, np. pod kątem najlepiej konwertujących produktów. Reguły można wykorzystać także do zmiany opisu produktów lub nazw kategorii. System dysponuje także funkcją automatycznego skalowania zdjęć, do formatu wymaganego przez wydawcę.
Plik produktowy zawsze pod kontrolą
System zarządzania feedem automatycznie monitoruje skuteczność kolejnych aktualizacji. W razie jakichkolwiek problemów z działaniem pliku produktowego, użytkownik jest informowany poprzez powiadomienie lub alert. Można także ustawić alerty dla wszystkich istotnych parametrów, dotyczących każdego produktu. W ten sposób, użytkownik jest na bieżąco informowany na temat skuteczności obranej strategii. Jednocześnie, zyskuje możliwość natychmiastowego reagowania i wprowadzania zmian w celu poprawy konwersji w danym kanale. Dobrze opracowany feed udostępnia kupującym informacje, które ułatwiają im podjęcie decyzji zakupowej.
Inwestycja w system do zarządzania plikiem produktowym przy dużej bazie i wielokanałowej strategii generowania ruchu to znaczne ułatwienie. Informacje z narzędzi analitycznych, modyfikacja zawartości feedu oraz projektowanie indywidualnych treści dla każdego z kanałów, może przekonać zainteresowanych do sfinalizowania transakcji w twoim sklepie.
Materiał zewnętrzny