Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Odra Centrum wciąż bez gola u siebie

Odra Centrum Wodzisław Śląski przegrała 0:4 z MRKS-em Czechowice-Dziedzice.

Odra Centrum wciąż bez gola u siebie

W poprzedniej kolejce Odra Centrum wygrała pierwszy mecz w tym sezonie, ale na wyjeździe - na własnym terenie wodzisławianie nie strzelili nawet bramki. Fatalnej passy nie udało się przerwać w spotkaniu z MRKS-em, który w przeciwieństwie do gospodarzy nie miał problemów z umieszczeniem piłki w siatce.

Bilans Odry Centrum w trzech domowych spotkaniach to 0 punktów i 0:7 w bramkach. Wodzisławianie zajmują 14. miejsce i mają zaledwie trzy "oczka" na koncie.

Odra Centrum Wodzisław Śląski - MRKS Czechowice-Dziedzice 0:4 (0:1)

Bramki: Szędzielarz 18., Wajdzik 67., Noga 86., Adamiec 90.

Odra: Beniamin Jastrzębowski - Damian Gorzawski, Dawid Buczek (82. Dawid Brodawka), Mateusz Wuwer, Kacper Skrenik, Bartłomiej Lorenc, Adam Witoszek, Kamil Koczy, Robert Tkocz, Paweł Zdunek (46. Kacper Owczarczyk), Mateusz Danieluk (69. Dariusz Odon).

30 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~filipin (93.179. * .35) 08.10.2019 14:07
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

jasnowdz .Jesteś gość .A jak bedzie w derbach?

~jasnowidz (83.26. * .220) 03.10.2019 21:53
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

W niedziele pierwsza bramka i zwycięstwo mkp

anonimus 25.09.2019 12:23

Szpiegszoguna i Tanner to ta sam hejter -debil pisze sam ze sobą.

~fasaf (77.252. * .55) 24.09.2019 17:43
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Ja bym powiedział, że 3 liga to nie jest ani poziom centralny ani poziom wojewódzki. Taki pośredni jakiś. A jako ciekawostkę powiem że od przyszłego roku 3 ligę prowadzić będzie PZPN.

~Kibicokregowy (188.146. * .14) 24.09.2019 17:28
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

W kwestii centralnego poziomu rozgrywek to raczej Tanner i szpieg maja rację. Tym bardziej że np row rybnik będący w 3lidze wypadł z centralnego pucharu polski i musi grać na poziomie regionalnym tych rozgrywek.

~Tanner (46.134. * .73) 24.09.2019 13:28
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

@Angelonielot. Nie wiem, jakie przytaczasz przepisy, pewnie te stare, gdy jeszcze nie było 1 ligi, tylko Orange Ekstraklasa, 2 liga i 3 liga. @Szpieg szoguna ci już coś wyjaśnił, ja dorzucę kolejne fakty. Szczebel centralny prowadzi PZPN i wyznacza również obsadę sędziowską. Rozgrywki 3 ligi prowadzą okręgowe związki piłki nożnej i one również wyznaczają sędziów, bo jest podział TERYTORIALNY. Pozostań przy swoim zdaniu, ale z logiki pewnie miałeś pałę jak stodoła. Nie zamierzam więcej dyskutować z kimś, kto ma klapki na oczach i za grosz zdrowego rozsądku.

~Szpiegszoguna (46.134. * .205) 24.09.2019 12:45
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

@Tanner. Zgadzam się z Tobą, na szczeblu centralnym wymagana jest licencja trenerska UEFA Pro. Trzeba ją mieć w ekstraklasie, 1 lidze i 2 lidze. W 3 lidze wystarczy mieć licencję UEFA A. Trzeba się kierować logiką i zdrowym rozsądkiem. Za chwilę PZPN uchwali, że szczebel centralny to także 4 liga. Widać, co jest szczeblem centralnym, a co tylko regionalnym, Nazewnictwo jest nieważne, liczą się fakty. Na szczeblu centralnym drużyny z Pomorza grają ze Śląskiem, w 3 lidze jest to wykluczone. Koniec wykładu.

Angelonielot 24.09.2019 11:59
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

~Tanner Co ty uważasz to jest twoja sprawa, napisz z pretensjami do PZPN, ja ci tylko przytaczam co to jest szczebel centralny rozgrywek wg. przepisów PZPN, który organizuje rozgrywki ligowe w Polsce i chyba to jest najważniejsze, a nie jak ty myslisz i 3 liga wg.tych przepisów jest uważana za rozgrywki na szczeblu centralnym, czy ci się to podoba, czy nie.

~Tanner (46.134. * .166) 24.09.2019 11:20
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

@Angelonielot. Centralny, czyli ogólnopolski. A 3 liga jest podzielona na cztery grupy: Są to: Łódzka/Mazowiecka/Podlaska/Warmińsko-mazurska (1 grupa), Wielkopolska/Kujawsko-Pomorska/Pomorska/Zachodniopomorska (2 grupa), Opolska/Śląska/Dolnośląska/Lubuska (3 grupa) i Małopolska/Świętokrzyska/Lubelska/Podkarpacka (4 grupa). Są to makroregiony, a nie liga centralna. Idąc twoim tokiem myślenia, Odra Wodzisław mogłaby grać w grupie 4 albo 2, a przyjmuję zakład, że w razie awansu będzie grała w 3. Czyli jest podział regionalny. Koniec, kropka.

Angelonielot 24.09.2019 08:32
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

~Tanner jak zabierasz głos to najpierw sie upewnij czy wiesz o czym piszesz
Od lipca 2008 rozgrywki centralne obejmują cztery – a nie trzy, jak wcześniej – poziomy ligowe: Ekstraklasę, I ligę, II ligę oraz III ligę. Pozostałe szczeble mają charakter regionalny (wojewódzki) lub lokalny

~Tanner (46.134. * .213) 23.09.2019 21:47
oceniono 4 razy
-4
Zgłoś

@Angelonielot. Od kiedy 3 liga jest szczeblem centralnym? A myślałem, że znasz się na futbolu. Okazuje się jednak, że byłem w błędzie. Ty się znasz, w porywach, tylko na Odrze Wodzisław z Cisowej.

Angelonielot 23.09.2019 19:40
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

~fasaf, ale sam widzisz ze to jest na dziś nie możliwe, ale od czegoś można zacząć i na razie jedni niech szkolą młodzież a drudzy zajmują się poważną piłką seniorską a później z powodu samych korzyści płynących z systemu pro junior do połączenia prędzej czy później dojdzie. W Jastrzębiu był zawsze tylko jeden klub zajmujący się piłką seniorska i to nie to samo co mamy od paru lat w Wodzisławiu.

~fasaf (77.252. * .55) 23.09.2019 19:30
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Nie zgadzam się z Nielotem. W mieście nie powinny być dwa osobne kluby. Powinien być jeden pod wspólnym szyldem, tak jak jest to w Jastrzębiu

Angelonielot 23.09.2019 19:24
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

Napewno nam blizej do 3 ligi niz Centrum, bo tu jak nie spadna do okregowki to bedzie cud

~op (91.192. * .86) 23.09.2019 19:16
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

na razie to do szczebla centralnego wam daleko a gdzi ma grać Centrum to ich problem Każdy powazny klub ma seniorów i młodzieżowcow wiec nie rozumiem po co w Wodzisławiu ma byc inaczej

Angelonielot 23.09.2019 19:07
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

~jedynykibicoder dlatego w mieście powinien być jeden klub szkolacy tylko młodzież jak go na piłkę seniorska na szczeblu centralnym nie stać i drugi klub zajmujący się piłka seniorska na szczeblu centralnym, bo akurat na 3 ligę wielkich pieniędzy wcale nie potrzeba.

anonimus 23.09.2019 18:46
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Zieliński wydał zakaz transferowy z centrum do Odry. :)

~jedynykibicoder (83.10. * .85) 23.09.2019 18:44

Nielot.Po raz pierwszy się z tobą zgodzę.Idą po agroligach jak to ktoś powiedział.A wiesz dlaczego.Bo w innych miastach jest wyższa liga ( najlepsi) pozostali chcą grac ale są za słabi i idą na wioskę grać. Miasta nie stać zapewnić najlepszym zawodnikom dobrych warunków bo jest biedne i w tym temacie się zgadzamy.A wielka szkoda bo długo raczej dobrej piłki w Wodziu nie zobaczymy.I obojętnie jaki to będzie klub.Czy MKP czy Odra Sp z.o,o.Czy prezesem będzie Zieluch czy Smiatek czy ktoś inny.

~op (91.192. * .86) 23.09.2019 18:38
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

to wezcie ich do swojego klubu zamiast sprowadzać amerykanów afrykanów i Janczyka Wszystkich nie poślą do ekstraligi a Praszelika mają w Legii

Angelonielot 23.09.2019 18:08
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

Co do jednego pełna zgoda, na pewno te dzieci mają gdzie grac i trenować, ale co z tego potem wynika dla rozwoju piłki seniorskiej w mieście ? Ano nic. Zawodników oddają za grosze, gdzie popadnie albo wszyscy sami uciekają do okolicznych klubów z ligi okręgowej czy A-klasy jak było teraz i tyle z tego ma potem pożytku piłka seniorka w mieście. Nawet same Centrum nie ma kim grac w tym sezonie w 4 lidze i zbierają same baty, a praktycznie sami wychowankowie tam grali w ubiegłym sezonie i gdzie oni są teraz?

~op (91.192. * .86) 23.09.2019 16:25
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

dzięki takim tworom dzieci z kilkunastu rocznikow mają gdzie grać i ja mam za to duży szcunek dla Odry Centrum

~Litar (5.173. * .225) 23.09.2019 14:31
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

Takie twory jak to całe centrum są nie potrzebne!!! Warto wspierać prężnie rozwijającą się naszą Oderke.

~superesteta (93.179. * .35) 23.09.2019 13:17
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

borok .Masz racje.Pluj komuś w twarz to powie że leje deszcz

~borok (85.14. * .114) 23.09.2019 09:14
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

do poniżej spytaj swojego prezesa bo on był na turnieju dlaczego przyjechał z zawodnikami starszymi niz powinien teraz w niedeziele juz nie przyjechali na turniej do jastrzebia bo nie mieli zadnych zawodników a tak to poczytaj sobie komunikaty podokregu ile razy dostaliscie walkowery za brak druzyny albo za oszustwa z zawodnikami

Angelonielot 23.09.2019 08:57
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

-borok a tu pewnie występowały ufo ludki z marsa w tych spotkaniach
http://odra.wodzislaw.pl/2019/09/16/swietne-wyniki-akademii-odry-wodzislaw/

~borok (85.14. * .114) 23.09.2019 07:19
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

do poniżej nie ośmieszaj się bo wasze drużyny młodzieżowe nie istnieja już nawet na mecze nie przyjeżdzacie bo nie macie kim i wy chcecie kase od miasta na co na tych najemników co u was grają

anonimus 22.09.2019 20:41
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Niedawno jakiś działacz mkp się tu rozpisywał o potędze Akademii Bagienko i Skrzyszowskiej,ilu jest ich tu w składzie,ani jednego kewina,"johanjons obudźcie sie bo się ośmieszacie",dajcie sobie siana bo wam to nie wychodzi,sorry taki macie śmieszny klubik który kompromituje to miasto.

Angelonielot 22.09.2019 09:24
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

Po tygodniowym bujaniu w obłokach nastąpił bardzo nieprzyjemny i bolesny powrót do prawdziwej rzeczywistości.

~Kibicokregowy (188.147. * .167) 22.09.2019 00:16
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Kachel i Odon wracacie na rymer ratować to!

~Kelner (87.101. * .96) 21.09.2019 23:30
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

Mniej więcej tyle goli ile kibiców...