GKS Jastrzębie wydobywa tony emocji
Klub z Jastrzębia-Zdroju wyjaśnia co chciał przekazać przez hasło #WydobywamyTonyEmocji, które wrzucił na swoje portale społecznościowe kilka dni temu.
Treść komunikatu GKS Jastrzębie:
Dynamiczny rozwój Internetu i globalny dostęp do niego sprawiły, że w dzisiejszych czasach ludzie, szczególnie młodzi, często mają potrzebę odczuwania wielu bodźców jednocześnie. Młody człowiek oglądając mecz, jednocześnie pisze post na portalu społecznościowym i sprawdza wyniki na żywo. Podążając za zmieniającą się rzeczywistością, dostrzegając niezwykłą podzielność uwagi, jaką wykształciło nasze społeczeństwo, mamy świadomość, że piłka nożna nie sprowadza się tylko do tych 90 minut rozgrywanych na boisku. Dlatego robimy co w naszej mocy, aby każdy mecz GKS-u Jastrzębie był przedsięwzięciem sportowo-rekreacyjnym połączonym z działalnością charytatywną.
#WydobywamyTonyEmocji – tym hasłem nawiązujemy do naszego partnera strategicznego, jakim jest Jastrzębska Spółka Węglowa. Wybór właśnie takiego hasła nie powinien nikogo dziwić. GKS Jastrzębie od zawsze utożsamia się przede wszystkim z górniczą historią miasta i jego mieszkańców, a zdecydowana większość naszych kibiców to właśnie górnicy. Hasło będzie dostępne na każdej grafice związanej z działalnością Klubu oraz Fundacji Familia. Hashtagiem #WydobywamyTonyEmocji będziemy się także posługiwać w naszych mediach społecznościowych, do czego zachęcamy również i Was!
#WydobywamyTonyEmocji organizując specjalne eventy, które mają podkreślić wspólne więzi Jastrzębskiej Spółki Węglowej i GKS-u Jastrzębie. Planujemy zorganizowanie zjazdu drużyny wraz ze sztabem szkoleniowym do kopalni. Chcemy także, aby piłkarze wzięli udział w szkoleniu w pracowni Wirtualnej Rzeczywistości, która znajduje się przy JSW Szkolenie i Górnictwo. Dodatkowo pragniemy zorganizować dla dzieci “spacery wiedzy” po terenie kopalni (cechownie, łaźnie czy stację ratownicze) tak, aby najmłodsi zobaczyli od środka teren na co dzień dla nich niedostępny. Planujemy wspólnie z Jastrzębską Spółką Węglową przygotować takie cykliczne spotkania dla dzieci.
Staramy się, aby wszystkie nasze przedsięwzięcia były spójne, nowoczesne, kreatywne, nastawione na innowacyjność i ekologię. Tony emocji zobaczycie nie tylko na murawie czy stadionie przy okazji meczów, ale na każdej imprezie, wydarzeniu, które będzie przez nas organizowane.
#WydobywamyTonyEmocji na strefie rodzinnej Family Space. Strefa pojawia się od dwóch lat na naszym stadionie, ale od nadchodzącej rundy wiosennej jej zakres będzie rozszerzony. Będzie kilka niespodzianek, ale pojawią się także stałe elementy tj. zamek, możliwość zakupienia lodów, waty cukrowej, konkursy dla całych rodzin w trakcie przerwy, poszerzona oferta gastronomiczna i strefa z zakazem palenia papierosów.
#WydobywamyTonyEmocji w działalności charytatywnej poprzez funkcjonowanie Fundacji Familia. Nasza Fundacja została stworzona z inicjatywy miłośników piłki nożnej, ale jest otwarta na wszystkie grupy społeczne, co potwierdzają takie wydarzenia, jak imprezy biegowe, które łączą dwa różne środowiska sportowe (piłkarskie i biegowe) - “Leonowa Mila” - bieg dla dzieci i “Jastrzębska Piwna Mila” – bieg dla dorosłych, z którego wpisowe jest przeznaczane na cele charytatywne. Organizujemy akcje charytatywne, które angażują i małych, i dużych, jak na przykład zbiórka karmy dla zwierząt czy walka o nową protezę dla naszego kolegi. Poza tym prowadzimy dwa przedsiębiorstwa społeczne – Sklep Kibica GKS-u Jastrzębie oraz pub Klubowa’62. Fundacja zatrudnia trzy osoby z niepełnosprawnościami oraz cztery osoby, które były osobami zarejestrowanymi w Urzędzie Pracy jako bezrobotne. Dochód ze Sklepu oraz pubu przeznaczany jest na działalność Fundacji. Pod swoją opieką mamy pracownika, który jest jednocześnie reprezentantem Polski w AmpFutbolu, Łukasza Miśkiewicza, który w 2019 wraz z drużyną Kuloodporni Bielsko-Biała zdobył Mistrzostwo Polski, a Łukasz został najlepszym bramkarzem turnieju.
#WydobywamyTonyEmocji podczas Dziecięcej Eskorty Piłkarzy. Na meczach rozgrywanych na Stadionie Miejskim w Jastrzębiu-Zdroju piłkarze są wyprowadzani na murawę przez najmłodszych kibiców. To jest stały element meczowy, a tym razem każda eskorta będzie powiązana z konkretną akcją czy projektem, o którym będziemy informować przed każdym meczem.
#WydobywamyTonyEmocji wydając miesięcznik „Górnicza Wiara”. W czasopiśmie poruszane są bieżące kwestie związane z funkcjonowaniem klubu, wspomnienia, felietony, reportaże, relacje. Stanowi ono również dodatkową przestrzeń reklamową dla firm.
#WydobywamyTonyEmocji odwiedzając wspólnie z piłkarzami i kibicami przeróżne placówki, zaczynając od przedszkoli, gdzie najmłodsi jastrzębianie mogą zapoznać się z naszymi zawodnikami i dowiedzieć się wielu informacji na temat GKS-u Jastrzębie, przez wizyty w szpitalach, po odwiedziny w domach dziecka. Wszystkim takim wizytom towarzyszą niesamowite emocje, jakie u dzieci wywołują zawodowi piłkarze, których mogą oglądać na ekranach telewizorów.
Wspomniane wyżej elementy to tylko część podejmowanych i planowanych przez nas działań, które w najbliższych miesiącach będziecie mogli zauważyć i mamy nadzieje, że się Wam spodobają. Na bieżąco będziemy Was informować o kolejnych nowościach, niespodziankach, wydarzeniach i eventach, dzięki którym wspólnie sprawimy, że hasło #WydobywamyTonyEmocji nie będzie tylko zwykłym hasłem, ale wszyscy będziemy się z nim identyfikować, właśnie dzięki emocjom, jakie na nas czekają!
Biuro Prasowe GKS Jastrzębie