Czwartek, 28 maja 2020

imieniny: Augustyna, Jaromira, Wilhelma

RSS

Nowa piłka w polskiej ekstraklasie

24.01.2020 10:03 | 0 komentarzy | kozz

Uniforia – tak nazywa się siódma już piłka przygotowana przez adidas dla najwyższej polskiej ligi piłkarskiej. Zostaną nią rozegrane wszystkie mecze PKO BP Ekstraklasy w 2020 roku.

Nowa piłka w polskiej ekstraklasie
fot. Ekstraklasa SA
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Uniforia zadebiutuje w PKO BP Ekstraklasie 7 lutego, podczas 21. kolejki. Ta sama piłka będzie siać postrach wśród bramkarzy na tegorocznych Mistrzostwach Europy UEFA EURO 2020.

- Od prawie sześciu lat adidas dostarcza nam oficjalne piłki będące synonimem najwyższej jakości i nie inaczej jest tym razem. Uniforia, jaką nasza liga będzie grała od startu piłkarskiej wiosny, to zaawansowana technologia i nowoczesny design, ale przede wszystkim zapowiedź piłkarskiego roku 2020. Oprócz zawodników PKO BP Ekstraklasy, piłką tą grać będą także uczestnicy Mistrzostw Europy, wśród których mam nadzieję, nie zabraknie piłkarzy z polskiej ligi – powiedział Dyrektor Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie S.A. Marcin Mikucki.

Nazwa piłki nawiązuje do jedności i euforii - uczuć, które towarzyszą wielkim wydarzeniom piłkarskim. Na jej wygląd składają się szerokie, czarne linie biegnące po piłce, przerywane paletą jasnych kolorów. Jest to ukłon w stronę przekraczania barier i różnorodnych wartości prezentowanych zarówno przez drużyny narodowe jak i kluby.

Adidas Uniforia została wykonana z tej samej wysokowydajnej struktury i paneli, co jej poprzedniczki. Dodatkowo wykorzystano unikalny materiał “Hi-White”, który sprawia, że jest bardziej widoczna dla zawodników.

- UNIFORIA - to siódma wyprodukowana przez nas piłka, na której znalazło się logo Ekstraklasy. Technologicznie jest to nasz najbardziej zaawansowany produkt. Piłkarzom występującym na najwyższym poziomie umożliwi pokazanie pełni ich umiejętności i uatrakcyjni ligę gradem bramek. Partnerstwo adidas i Ekstraklasy wciąż się rozwija, a nasze długofalowe podejście strategiczne przynosi wymierne korzyści obu stronom – powiedział Krzysztof Łuczakowski, Director Sports Marketing East Europe.

Współpraca między Ekstraklasą i marką adidas trwa od 2014 roku, kiedy to 18 lipca piłkarze po raz pierwszy w Polsce rozegrali mecz piłką Brazuca.


Ekstraklasa SA