Wzrosną wydatki na promocję miasta
– Krytycznie ocenia się nasze działania promocyjne. Sam mam wiele uwag co do nich – mówi prezydent Lenk i zapowiada kolejne zmiany w urzędzie.
Prezydent już zaproponował 20 tys. zł więcej na imprezę na Zamku z okazji Święta Subregionu 9 maja, której gospodarzem będzie Racibórz. – Chcemy być tam widoczni – podkreśla M. Lenk. Pula wydatków promocyjnych ma istotnie wzrosnąć po planowanych zmianach w urzędzie. Sprawy promocji wrócą do wydziału rozwoju, tak jak było na początku minionej dekady. Lenk chce je włączyć w kompetencje nowego referatu promującego przedsiębiorczość. Uważa, że to naturalny układ. – Do promocji gospodarczej trzeba używać np. promocji turystyki poprzez kulturę i inne formy – twierdzi prezydent. Szczegóły poda w czerwcu. Wtedy rada zaplanuje ile trzeba wydać na działania promocyjne według nowego modelu. – Nie będzie nas stać by wydatki wzrosły o 100 czy 200 procent, ale konkretne zmiany będą wymagać nakładów – kwituje włodarz Raciborza.
(m)