W starostwie i na zamku szykują plan promocji nowej słodowni i domu książęcego
Zarząd Powiatu Raciborskiego polecił dyrektorowi Zamku Piastowskiego Krystynie Niklewicz raportować o imprezach tam zaplanowanych, w tym przedstawiać z wyprzedzeniem kalendarium takich wydarzeń. Szefowa Zamku ma podjąć starania o pozyskanie sponsorów wydarzeń, które będą promować ekspozycję multimedialną w wyremontowanej Słodowni i Domu Książęcym.
Jeszcze w maju na posiedzeniu zarządu powiatu postanowiono, że dyrektor musi przygotować wykaz imprez, które zostaną zorganizowane na zamku do końca 2023 r. Imprezy rozdzielono na te odbywające się za odpłatnością oraz bezpłatne.
Dyrektor Niklewicz musi teraz przekazywać członkom zarządu powiatu „na bieżąco i z wyprzedzeniem” miesięczne zapowiedzi wydarzeń – kalendarium imprez, które mają odbyć się na zamku.
Kolejnym wymogiem wobec szefowej Zamku Piastowskiego jest podjęcie przez nią działań mających na celu pozyskanie sponsorów wraz z przygotowaniem propozycji wydarzeń/imprez, które odbędą się po zakończeniu zadania pn. „Adaptacja budynku Słodowni i modernizacja Domu Książęcego na centrum turystyczno-historyczne z ekspozycją multimedialną na Zamku Piastowskim w Raciborzu”. Krystyna Niklewicz ma przedłożyć te propozycje do połowy września tego roku.
(m)