Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 30 (1681) Data wydania: 23.07.24
Czytaj e-gazetę

Sponsorzy nie obniżyli kosztów koncertu TVP2 i PR1 w Raciborzu. Miasto i Powiat zapłacą 400 tys. zł, ale to i tak cena promocyjna

Prezydent Wojciechowicz przyznał na dzień przed wydarzeniem, że TVP i Polskie Radio chciały początkowo pół miliona złotych za koncert i niemal całodzienną promocję Raciborza na swoich antenach. Koszty mieli obniżyć sponsorzy, ale media i przedsiębiorcy nie doszli do porozumienia.

Prezydent Wojciechowicz zaznaczył w piątek 19 lipca, że kwota zarezerwowana w budżecie miejskim na wydatki związane z koncertem i goszczeniem telewizji i radia, czyli 200 tys. zł, nie była pełnym kosztem projektu do którego włączył się Racibórz. Włodarz znalazł finansowanie przy pomocy samorządu powiatowego.

– Kosztuje nas to mniej, niż miało kosztować, bo pierwotna kwota to było 500 tys. zł, a ostatecznie udało się zejść do 400 tys. zł, po połowie na Powiat i na Miasto – stwierdził Jacek Wojciechowicz prezydent Raciborza.

Spytaliśmy, czy zgodnie z oczekiwaniami, udało się zejść z tych kwot przy udziale sponsorów, z którymi miał rozmawiać prezydent.

– Można było lepiej rozegrać, te rozmowy między telewizją a sponsorami. W jednym przypadku charakter produktu wykluczał możliwość reklamy w telewizji, to była przeszkoda prawna, można się domyślić, o jaki produkt chodziło. Jednak telewizja zdecydowała się obniżyć koszty imprezy, w zamian, żebyśmy z tych sponsoringów zrezygnowali – powiedział J. Wojciechowicz przy okazji konferencji prasowej o wysypisku śmieci w Raciborzu.

Dodał, że sponsorzy zainteresowani koncertem TVP i PR1 zadeklarowali, że będą w stanie jeszcze w tym roku przy innej okazji wspomóc Miasto przy jego działaniach.

Wojciechowicz zaznaczył, że 400 tys. zł kosztuje całość projektu, wraz z piknikiem i akcją promocyjną na antenach publicznych mediów.

(ma.w)