Współpraca z mediami najważniejsza
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna stawia na rozwój.
W ubiegłym tygodniu Wydział Zamiejscowy WSHE zorganizował konferencję na temat wizerunku firm i współpracy z mediami. Jak mówi Elżbieta Trojniar, dyrektor Niepublicznego Centrum Edukacji w uczelni pojawia się coraz więcej, pomysłów i inicjatyw. Oprócz wakacyjnych akcji pomocy dzieciom z rodzin najuboższych wymienia ona osiągnięcia sportowe drużyn reprezentujących szkołę oraz systematyczne wzbogacanie uczelni o nowoczesny sprzęt.
Uczestnicy wspomnianej konferencji przekonywali, że współpraca firm, przedsiębiorstw i instytucji państwowych z mediami daje obopólne korzyści. Na temat relacji medialnych mówił m.in. Zbigniew Markowski - dziennikarz i ekspert medialny, Łukasz Zimnoch – rzecznik prasowy Vattenfall (były Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny).
(raj)