Wymyśl logo, zgarnij nagrodę
Tym razem mieszkańcy mają pomóc urzędnikom wymyślić logo i hasło, które wykorzystane będzie do tworzenia strategii marketingowej miasta.
– Nawet sami mieszkańcy Rydułtów często nie zdają sobie sprawy z atutów, jakie posiada nasze miasto. Dlatego zrodziła się koncepcja opracowania strategii marketingowej.– tłumaczy Kornelia Newy, burmistrz miasta.Zgodnie z zasadami konkursu projekty powinny być możliwie proste, łatwe w nadruku namateriałach promocyjnych i pozwalające na stosowanie w promocji gospodarczej, kulturalnej i społecznej. Każdy z nadesłanych pomysłów musi mieć dwie formy: elektroniczną, zapisaną w formacie jpg, pdf, gif lub innym, zgodnym z programami powszechnie używanymi oraz wersję papierową. Jeden uczestnik może przysłać maksymalnie 5 prac. Na odwrocie każdej należy zamieścić hasło promocyjne oraz krótki opis przekazu informacyjnego, jaki zdaniem autora zawiera projekt. Termin nadsyłania propozycji upływa 31 stycznia 2008 roku. Do prac należy dołączyć zaklejoną kopertę, w której trzeba umieścić kartkę ze swoimi danymi osobowymi: imię i nazwisko, dokładny adres i telefon oraz oświadczenie, że jest się autorem nadesłanych projektów i ma się do nich prawa autorskie. Zwycięzcę konkursu poznamy w lutym 2008 roku. Prace należy nadsyłać na adres: Urząd Miasta Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44–280 Rydułtowy. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 032 4530761 oraz na stronie internetowej: www.rydultowy.pl i www.rpp.rydultowy.pl.
Przypomnijmy, że wczesniej władze miasta zorganizowały konkurs na nazwę miejscowej hałdy (Szarlota) i jej portret.
(j.sp)