Rusza telewizyjna kampania Rybnika!
Projekt „Promocja terenów inwestycyjnych w Rybniku” zakłada zorganizowanie kampanii reklamowej terenów inwestycyjnych miasta, która rozpoczęła się od poniedziałku! 30–sekundowy spot reklamowy, promujący tereny inwestycyjne w Rybniku–Kłokocinie oglądać będzie można na antenie Polsta News (40 emisji w dniach 14–20 maja) oraz TVN 24 (35 emicji w dniach 14–21 maja).
W ramach projektu działa także portal internetowy inwestuj.rybnik.eu, który skupia w sobie garść informacji o Rybniku, pakietów reklamowych oraz listę potencjalnych terenów inwestycyjnych. Hasłem kampanii jest „Rybnik... miasto wysokich lotów”. Dlaczego? Dlatego, że motywem głównym jest latanie i – oczywiście – lotnisko, którego projektem kusić chcą potencjalnych inwestorów urzędnicy. Czy to może się udać? Sądząc po lokalizacji – jak najbardziej. Szybki dojazd do autostrady oraz kolei, malowniczy, oddalony od centrum teren inwestycyjny może budzić zainteresowanie. Zerkając jednak na sytuację ekonomiczną rynków europejskich, o dużego inwestora może być dzisiaj bardzo trudno.
(mark)