Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 12 (385) Data wydania: 25.03.14

90 DNI DO KONCERTU 30 Seconds to Mars

Już tylko niespełna trzy miesiące dzielą nas od najważniejszego kulturalnego wydarzenia 2014 roku w Rybnika.

22 czerwca na Stadionie Miejskim wystąpi znana amerykańska grupa 30 Seconds to Mars. To obecnie jeden z najbardziej popularnych zespołów rockowych na świecie. W ostatnich latach grupa zdobywała praktycznie wszystkie możliwe prestiżowe nagrody w swojej branży. – Można powiedzieć, że zespół w bardzo krótkim czasie osiągnął w branży rocokowej niemal wszystko, co było do osiągnięcia – mówi Janusz Stefański z agencji koncertowej Prestige MJM, która wspólnie z Urzędem Miasta w Rybniku organizuje koncert zespołu.

Promocja za 10 mln

Od kilku miesięcy trwa już promocja koncertu, zakrojona na bardzo duża skalę. Wizytówką trwającej kampanii promocyjnej koncertu jest reklama wielkoformatowa, którą mogą podziwiać m.in. mieszkańcy Warszawy. Nośnik znajduje się w centralnym punkcie miasta, na skrzyżowaniu ulicy Marszałkowskiej z Alejami Jerozolimskimi tuż przy Pałacu Nauki i Kultury. – W tym przypadku wrażenie muszą robić przede wszystkim rozmiary reklamy – podkreśla Janusz Stefański. Łączna powierzchnia reklamy to ponad 537 metrów kwadratowych. Według różnych szacunków w tym miejscu powinna ona zostać dostrzeżona przez około 1,5 mln osób. – Reklama jest doskonale widoczna. Trudno znaleźć lepszą lokalizację w Warszawie i generalnie w całym kraju. To wielka sprawa, że Rybnik jest promowany w ten sposób – podkreśla Adam Fudali, prezydent Rybnika.
Dość spektakularnie w promocję 30 Seconds to Mars, a więc i rybnickiego koncertu, włączył się lider formacji Jared Leto, który podczas tegorocznej gali Oscarów otrzymał statuetkę za „Drugoplanową rolę męską" w filmie „Witaj w klubie".
W skład działań promocyjnych, poza reklamą wielkoformatową, wchodzą również inne formy działań outdorowych – billboardy, citylighty, czy reklama w środkach komunikacji miejskiej. Organizatorzy promują również wydarzenie w największych ogólnopolskich i lokalnych telewizjach, rozgłośniach radiowych oraz w tytułach prasowych. Reklamy pojawiły się również w internecie i swoim zasięgiem obejmują najbardziej rozpoznawalne polskie portale.
Organizatorzy koncertu obliczyli, że wartość całej kampanii promocyjnej koncertu 30 Seconds to Mars wyniesie około 10 mln złotych. To kwota porównywalna do wartości działań prowadzonych przy wcześniejszych wydarzeniach organizowanych na Stadionie Miejskim w Rybniku. Wystarczy przypomnieć, że kampania ubiegłorocznego koncertu Roda Stewarta została wyceniona dokładnie na 9.697.756 złotych, a w przypadku występu grupy Guns N` Roses na 9.098.349,57 złotych.

Przyjadą fani z Europy

W trakcie rybnickiego koncertu amerykańska formacja będzie promować swój najnowszy album "Love Lust Faith + Dreams". Ten album od momentu premiery był jednym z najpopularniejszych w Polsce. Płyta niemal natychmiast pokryła się złotem. Przez wiele tygodni znajdowała się też w czołówce najlepiej sprzedających się produkcji w naszym kraju.
Nie dziwi więc, że wejściówki na koncert sprzedają się bardzo dobrze. Do tej pory najchętniej bilety kupują mieszkańcy Rybnika. – Nie powinno to nikogo dziwić, że akurat to miasto znajduje się na pierwszej pozycji pod względem liczby sprzedanych biletów. Wszak do koncertów dużych gwiazd mieszkańcy Rybnika zdążyli się już przyzwyczaić – mówi Mateusz Pawlicki z agencji Prestige MJM.
Warto podkreślić, że poza Rybnikiem koncert cieszy się bardzo dużą popularnością w największych miastach w kraju. Druga w rankingu sprzedanych wejściówek jest Warszawa. W czołówce miast, gdzie bilety rozchodzą się najlepiej, znajdują się również: Kraków, Wrocław, Poznań, Racibórz i Łódź. W internetowej sprzedaży liderem jest Warszawa. Za nią uplasował się Kraków. Kolejne miejsca zajmują Wrocław, Rybnik i Łódź. Organizatorzy otrzymali również zamówienia na bilety z innych krajów. Na koncert 30 Seconds to Mars przyjadą fani z: Niemiec, Czech, Wielkiej Brytanii, Litwy oraz z Ukrainy.

Prezydent zadowolony

Dumny z tego, ze do Rybnika kolejny raz zawita gwiazda światowego formatu jest Adam Fudali, prezydent miasta. – Wcześniej gościliśmy Bryana Adamsa. Później był Guns N` Roses, a w ubiegłym roku niepowtarzalny występ Roda Stewarta. To już kolejny raz, kiedy do naszego miasta przyjeżdża artysta o bardzo dużej renomie – cieszy się Adam Fudali.
Przypomnijmy koncert 30 Seconds to Mars odbędzie się 22 czerwca 2014 roku na Stadionie Miejskim w Rybniku. Wejściówki są dostępne w sprzedaży internetowej na stronach www.imprezyprestige.com, www.ebilet.pl, www.eventim.pl i www.ticketpro.pl. Można je również nabywać w salonach EMPIK, Media Markt i Saturn na terenie całego kraju.