Biuro dla klienta
Naszym celem było ułatwienie życia klientowi - tłumaczy prezes Wiesław Blutko. Dotychczas musiał on szukać właściwego biura, gdzie został obsłużony, teraz wszystko załatwi w jednym miejscu. W Biurze Obsługi Klienta można zapłacić za wodę, dowiedzieć się o stanie swojego wodomierza, wykonać projekt przyłącza wodociągowego a także uzyskać wszelkie inne informacje. Jeżeli sprawa jest skomplikowana to jest ona przekazywana kompetentnemu pracownikowi, który obsługuje klienta indywidualnie. W biurze można też złożyć pismo kierowane do naszej firmy, któremu po potwierdzeniu odbioru zostanie nadana droga służbowa.
Biuro Obsługi Klienta zostało urządzone w dawnej świetlicy w sposób bardzo nowoczesny. W wystroju znalazły się wykonane przez artystę elementy o charakterze „wodociągowym". Pomieszczenia biura znajdują się przy wejściu do budynku, oznaczone są odpowiednimi napisami i strzałkami, ale jeszcze wiele osób z przyzwyczajenia udaje się na górę i tam szuka kasy, by wpłacić należność za zużytą wodę lub stara się załatwić inną sprawę. A nie jest to potrzebne - wszystko można załatwić na parterze - właśnie w Biurze Obsługi Klienta.
(jak)