Urząd wznowił bezpośrednią obsługę klientów
WODZISŁAW ŚL. 3 sierpnia wodzisławski urząd miasta wznowił bezpośrednią obsługę interesantów. Przypomnijmy, że od 23 lipca budynek magistratu był zamknięty dla mieszkańców. Miało to związek z wykryciem zakażenia koronawirusem wśród jednego z urzędników.
Bezpośrednia obsługa klientów urzędu odbywa się według ściśle określonych zasad. Wejście jest możliwe tylko i wyłącznie z zasłoniętym nosem i ustami, po wejściu do budynków magistratu obowiązkowo należy dokonać dezynfekcji rąk, dopuszczalna liczba klientów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa, niż jedna osoba na jedno stanowisko pracy (z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi klientów), klienci zobowiązani są do zachowania odpowiednich, bezpiecznych odległości.
– Zachęcamy, aby kontakt klientów z pracownikami urzędu następował w dalszym ciągu telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem SEKAP lub ePUAP. Wykaz numerów telefonów dostępny jest na naszej stronie internetowej – przekazują pracownicy wodzisławskiego urzędu.oprac. (juk)